26. maaliskuuta 2018

Turistikuvia Teneriffalta

Täällä sitä ollaan!

Kotiuduttiin Puerto de la Cruziin eilen joskus kuuden maissa (paikallista aikaa) ja lähdettiin aikalailla saman tien etsimään ruokapaikkaa, Finnairin lomalennolla kun ei tarjoilla ateriaa, niin nälkäkin alkoi jo hiukan vaivata. Lento oli sujunut muuten ihan leppoisasti ja oli mukavaa vaihtelua lentää tällainen lyhyt kuuden tunnin pätkä, kun on tottunut kymmenen-yhdentoista tunnin lentoihin... :D Mutta minä ainakin palelin koko lennon ajan, koska peitto ja tyynykin olisi pitänyt ostaa, samoin kuin mikä tahansa syötävä. Kai se jollekin on ihan normaalia, mutta minähän olen about yhdeksässä vuodessa tottunut siihen, että kaikki on ilmaista...

1. Aamulla lähdettiin aikaisin, niin ei tullut kiirettä. | 2. Käytiin ostamassa lentokoneeseen eväät, mutta silti tuli nälkä ennen
kuin pääsi uudelleen syömään! | 3. Nousut eivät sovi minulle yhtään. Se tunne kun kone heittelehtii ja nousee irti maasta,
tuntuu ihan kamalan pelottavalta!
1. Älkää huoliko, minulla oli kyllä lentotila päällä! | 2. Ensimmäinen ateria Teneriffalla oli melkoisen tuhti annos, pitsa oli
niin iso ja niin hyvää! | 3. Kävin illalla vielä turistikierroksella tutkimassa hotellialuetta ja kyllä uskon että pärjään täällä
viikon, vaikka ilma ei olekaan niin lämmin kuin toivoin... Minkäs sille voi että on Thaimaassa tottunut kolmeenkymmeneen.
Portugalin rannikkoa. Tai ainakin oletan sen olleen Portugalia siinä vaiheessa matkaa.
Teneriffaa ylhäältä päin... kaupungista en tiedä, mutta ainakin se sijaitsi Aeropuerto Reina Sofia -nimisen lentokentän lähellä.

Antakaa armoa OnePlus-laadulle, kuvaa on rajattu hiukan liian tuhdisti...
Hotellimme Apartamentos Casablanca.

Kyllä minä nyt uskon, että pärjään täällä. Toki ilmasto voisi olla hiukan kuumempi ja tuuli voisi lakata vaikka kokonaan, mutta tämä kaupunki on aivan ihana. Se on pieni ja täynnä kauniita, mutkittelevia katuja, joilla voi lenkkeillä aamuin illoin, koska ilma on tarpeeksi viilä urheiluun. Ja hotellista löytyy kuntosalikin, voi kuinka mukavaa. Uima-allasta en ole vielä koeajanut, joten täytyypä kai pikkuhiljaa käydä syömässä eiliset Take-Away -pitsat loppuun, nukkua pienet päiväunet (tai tehdä matikkaa) ja uskaltautua pikkulapsien joukkoon!

xoxo

1. Kuulostaa niin ihanalta! <3 Ja kuvatkin tosi upeita! En tajua miten itsekään uskallan sitten ensi keväänä nousta lentokoneeseen, oon varmaan aivan kauhuissani nousussa!

1. Täällä on kyllä aika ihanat maisemat! Ja joo, tuo nousu ei vain sovi kaikille... ite tykkään siitä kiitoradalla, kun mennään kovaa, mutta heti kun pyörät irtoaa maasta tulee hirveän epävarma olo :/